خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

به دنبال آرامش

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ

بلاخره یک وبلاگ نو ساختم. جایی که هیچ آشنایی نیست که زیر فشار افکار و تیزی نگاهش تنها بمانم!

این وب ساخته شده، تنها برای آرامش من، برای گفتن نگفته های یک دیو! گمان نمی کنم برایتان لذت بخش باشد چرا که مخاطب من، یک دیو است و آرزوهایش!  اما اگر پسندید، اگر لذت بردید و دیو را دوست داشتید، با افتخار دوستی شما را می پذیریم؛ من و دیو.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
یک دیو

نظرات  (۳)

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۳ روزمرگی ...
سلـام :)

ممنون از حضورتون تو وب خودتون :-)
پاسخ:
سلاممم :)
خواهش می کنم منم ممنونم :)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۷ فرید صیدانلو
عاشق اولین هام :)
پاسخ:
اولین پست ها؟ چرا؟:)
منم معمولن می خونمشون
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۷ فرید صیدانلو
اولین پست
اولین حقوق
اولین عشق
اولین دعوا
اولین قهر
اولین دیدار
همشون تلخی و شیرینی رو میتونن همزمان داشته باشن
مثلا اولین حقوق شیرینه ولی تلخیش ورود به دنیای زشت ادم بزرگاس
پاسخ:
اوه، چه جالب، ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی