خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

بی پناه

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ

تمام اعتقادات من، به ریسه ی نازک حس کردنت بند بود، خدا!

و چند وقتیست که دیگر احساست نمی کنم. 

می دانی مضحک تر چیست؟ 

اوایل می ترسیدم! یعنی آخرین دانسته هایم از تو منتقم بودنت بود! می ترسیدم بخاطر بی اعتقادی، از من انتقام بگیری.  از همان انتقام های سختی که در قرآن می گرفتی! حالا که دارم با تو حرف می زنم به خود می خندم؛ با که حرف می زنی دیو؟؟ اویی که نیست!؟ می دانی خدا، دیگر حتا از خشمت نمی ترسم. در تمام شب های پر هراس و روزهای پر ستم تاریخ کجا بوده ای؟ نیستی! ... نیستی؟؟

و ای کاش بودی... باشی...

زندگی، بی تنها پشت و پناه خیلی سخت شده، خدا.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
یک دیو

نظرات  (۱)

شبیه افکار من بود این پستت. 
پاسخ:
ممنون از حضورت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی