خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

می توانم!؟

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

در این خانه ی شلوغ و با این روحیه ی افتضاح و اعصاب خرد و خاکشیر مگر می شود درسی هم خواند! مشاور جانم اگر بفهمد 20 دقیقه کم کاری کرده ام چه می گوید؟ 

آن قدر بی تفاوت شده ام که هیچ ناراحت مشاور نباشم 

اما آمده ام این جا 

که تلقین کنم 

که بگویم من عذاب وجدان دارم و از استرس و دلهره بی طاقت شده ام! 


وای از تن بلند صداها!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
یک دیو

نظرات  (۲)

۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۷ فرید صیدانلو
امان از دستت!
پاسخ:
:)) چرا؟
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۶ فرید صیدانلو
بیشتر اوقات میگم امان از دستم :)
با این متن ارتباط برقرار کردم
امان از دستت :))
پاسخ:
چه قدر خوشحال شدم این رو گفتی :) فک کنم راحت بشه با غرغرهای همدیگه ارتباط برقرار کرد .
امان... امان :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی