خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

روابط دوستانه

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ

یک هفته ای هست که وعده ی این روز را به خود داده ام.

وعده یک دیدار خاطره انگیز. 

حالا بعد از مدت ها دور هم جمع شده ایم.

اما هیچ لذت بخش نیست!

تن و بدنم دایم می لرزد مبادا کسی چیزی بگوید و دلخوری پیش بیاید! مبادا روز خوبمان خراب شود!

لازم نیست حرفی از دهان کسی بیرون بیاید تا همه چیز زهرم بشود! نگاه هایشان کافیست! 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
یک دیو

نظرات  (۲)

۰۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ وقایع نگار
این که دیگه اسمش دوستانه نیست...
زمان خیلی چیزا رو تغییر میده :)
پاسخ:
آره دشمنانه بگیم بهتره :/
همه می گن تو خیلی حساسی ! شاید هم راست می گن
امیدوارم گذر زمان خیلی چیز ها رو بهتر کنه :)
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۲ وقایع نگار
منم بیش از حــــــد حساسم! فقط یکیُ میشناسم که عین من یا شاید بدتر از من ِ ! خیلی بده... درست مشکل از حساسیت و زودرنجی ـا شروع میشه چون با انتظار و توقع بالا رفتن رابطۀ مستقیمی داره. دارم سعی میکنم که نباشم. یکی ی حرف خوبی میزد میگفت: ما ناخواسته آموزشُ از خانواده هامون گرفتیم... 
پاسخ:
منم سعی ام رو می کنم 
مقدار بسیار بسیار زیادی از شخصیت آدم از خونواده ش گرفته می شه و طرز فکر و اینا، درست می گه اون یه نفر. البته اگه درست منظورش رو گرفته باشم!
تشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی