خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خوشبختی وول می خورد!

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ق.ظ

دیشب ساعت 2:30 هر چه با خود کلنجار می رفتم بی فایده بود. خوابم نمی برد!

ناگاه دیدم چه خوشبختم!  بله، همین طور ناگهانی و سپس از ذوق شدیدی که درونم می جوشید همچون دیوانه ها خندیدم. حتا امروز صبح که چهره ی پف کرده ی خود را در آینه ی برانداز می کردم، احساس کردم چه قدر جذاب هستم! 

اولین اندیشه مثبت و اولین حس خوب الکی من بعد از دوسال. وقتی بیش تر غصه ها بی خودی هستند، چرا خوشبختی الکی ام را دوست نداشته باشم!؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
یک دیو

نظرات  (۱)

۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۲ وقایع نگار
منم از این حسا خوشم میاد ولی اکثرا واسه من موقت پیش میاد
حیف 
پاسخ:
آره حیف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی