خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

تنهایی

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ق.ظ

هیچ وقت دوست های زیادی نداشتم، لذت در دست گرفتن یک جمع را نچشیدم، لطیفه های تر و تازه ی توی آستینم نداشتم، گاهی روزها می گذرد و تلفن همراهم حتا یکبار هم زنگ نمی خورد!

اما اندک دوست هایی دارم که عمر دوستی مان کم از عمر خود من ندارد. دوست هایی که دیر به دیر سراغم را می گیرند، مثل من ولی می دانم هر از گاهی یادی از من می کنند؛ باز هم مثل من! دوست هایی که توی شادی هایشان شریک هستم و وقتی که غم قلبشان سرریز می کند می آیند سراغ من!

به هرحال من موفق می شوم حتا اگر همین قدر تنها باشم! موفقیت دوست و آدمیزاد نمی خواهد، اراده ی یک دیو را می خواهد!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
یک دیو

نظرات  (۱)

۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۱ وقایع نگار
مث من...
منم تعداد دوستام از همون انگشت شمارم به یکی رسیده.
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی