خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

برای خانم "ت"

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

تصور این که دیگه نیستی، می دونی؟! غیر ممکنه. یاد پنج شنبه ی گذشته، آخرین باری که دیدمت، یاد خنده ی قشنگی که اون روز کردی، نمی ذاره باور کنم که رفتی. 

اون لحظه که برای همیشه چشم هات رو بستی، چطور دنیا نایستاد؟! چطور به مرگ اجازه بلعیدن امید و آرزوی های یه جوون رو داد؟! 

زندگیم مختل شده، درست از همون لحظه که خبر رفتنت رو شنیدم، خبر سفر بی خداحافظیت. فک نکنم بدونی آخرین لبخندت چه درد بزرگی روی دلم گذاشته!

خانم "ت" ی عزیز، روحت شاد و آرام...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
یک دیو

نظرات  (۳)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۷ روزمرگی ...

چون حاصل آدمی در این شورستان

جز خوردن غصه نیست تا کندن جان

خرم دل آنکه زین جهان زود برفت

وآسوده کسی که خود نیامد به جهان

خیام


روحشون شاد..

+ و زندگیتون پر از آرامش

پاسخ:
ایشالا 
ممنون دوست عزیز
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۰ وقایع نگار
صبر رفتنشون واسه ماس...
ماییم که باید صبور باشیم. جای اونا که مطمئنا بهتره. بی نگرانی حتی.
امیدوارم پذیرفتنش حالا واست راحت تر شده باشه عزیزم
پاسخ:
ممنون عزیزم
دارم سعی می کنم! چاره چیه! 
سلـام دوست من:)

ممنون از حضورتون :-)

کم پیدائین؟!:|
پاسخ:
سلام :)
فرصت نمی شه زیاد بیام :/  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی