خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

همان آدمم

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

نشسته بودم روی یک نیمکت در پارکی ساکت کنار خیابان و رفت و آمد کم آدم ها و ماشین ها را می دیدم سکون شهر مثل سکون من بود در سالی که آن را بیهوده گذراندم. غم بزرگم بزرگ تر می شد اما دریغ از اندکی افسوس و پشیمانی! 

من هنوز همان آدمم! همان که دو سال پیش بودم و پارسال. موجود ضعیف و ترسویی که لا به لای عقربه های ساعت گم شده بود. یک موجود بی وجود که دو سال پیش از حقش عقب کشید و در یک روز پاییزی زوالش آغاز شد. نزول کرد، افول کرد و از تمام حد و مرز هایش عبور کرد تا این که تمام داشته هایش از سوراخ های بین انگشتانش ریخت و از دست رفت. ناگهان افتاد و مرد اما من که می دانم خیلی هم ناگهانی نبود!

به اعتیادم اعتراف می کنم. به این که هیچ کاری نکنم و از سایه ی خودم بترسم معتاد شده ام. اعتیادی که با آمدنش جسارتم گریخت، اعتمادم از بین رفت و سایه ی شوم ناامیدی روی صورتم افتاد. این طوری بود که ترس مرا کشت. 

روی سنگفرش خیابان و زیر نم نم باران قدم می زدم حواسم بود که از کنار بروم مبادا با کسی برخورد کنم! ناراحت بودم اما پشیمان نه! درد داشتم اما حس نه!

قدم می گذاشتم روی چاله چوله های پر آب زندگی ام، بدون هیچ افسوس و هیچ امیدی، بی حس از ضربات مدام اندوه و ناامیدی.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۴
یک دیو

نظرات  (۵)

یک دیو ! دیو در فرهگ سنتی ایران به معنای همین جن های امروزی بوده است ...
http://khabis.ir
پاسخ:
راستی!؟
درد داشتم اما حس نه...
بدون هیچ افسوس و امیدی...
پاسخ:
اوهوم :(
حسِ روزمرگی اتفاقا از عید سراغِ آدم میاد... 
پاسخ:
فقط روزمرگی نیست 
اصلا دوست نداشتم با این اوضاع سال جدید بیاد، ولی این دوست نداشتن هم باعث نمی شد یه تغییر بدم :/ دیوونه م !
+ خب تا کی باید ادامه پیدا کنه این حس و حال؟

+ کی و کجا باید دست گذاشت رو زانو و نو شد؟
پاسخ:
درست می گید. انقد ناامید و ترسو و منفی باف شدم که راه تغییر رو بستم.رو خودم! جدیدا به یه بی تفاوتی وحشتناک رسیدم :(
یه حرکت درونی نیاز دارم 
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۹ فرید صیدانلو
وقت حرص شاخه هاته
پاسخ:
اوهوم باید یاد بگیرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی