خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

بی نشان

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

حال منو نمی فهمی! نمی دونی این که برگردی عقب و تمام سال های عمرتو از دست رفته ببینی چه چیز مزخرفیه!  آره رفیق، آره عزیزم من زندگی نکردم، راهی نرفتم، اما خسته ام!  اون همه روز و شب هیچ اثری از من توش نیست! مثه اینه که کسی با پاک کن ردپامو پاک کرده باشه مثه اینه که من هیچ وقت از این سال ها عبور نکرده باشم، مثه اینه که نبوده باشم و یهو از چاک آسمون افتاده باشم زمین!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۷
یک دیو

نظرات  (۲)

۰۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۱ روزمرگی ...
گذشته ها ک گذشته..
حال رو باید دریابیم.. سعی کنیم ک زنده گی کنیم.. نه نگاه به گذشته...
پاسخ:
آره منم دارم سعی می کنم :)
یکمی سخته فقط :/
مرسی
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۵ روزمرگی ...
باز میشه این در
صبح میشه این شب
صبر باید ....
پاسخ:
نمی دونم کاش بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی