خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 24

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ق.ظ

کسی رو دیدی که هم ظلم کرده باشه و هم مورد ظلم واقع شده باشه؟ من هم ظالمم و هم مظلوم.  شب وروز به خودم ظلم می کنم. گاهی که خیلی متفکر می شم، می بینم همیشه چوب رفتار و پندار گذشته ی خودم رو خوردم. 


+از مسمومیت و علایم مزخرف تر از خودش رنج می برم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۴
یک دیو

نظرات  (۳)

۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۸ فرید صیدانلو
یک قسمت از وصیت نامم قرابت معنایی داره با این متن 
خیلیم زیااااااد :)
پاسخ:
چه جالب:))
چطور به فکر نوشتن وصیت نامه افتادی؟ 
همه ی ما هم ظالمیم هم مظلومـ....
پاسخ:
همه ی همه؟
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۷ فرید صیدانلو
مرگ نزدیکه 
هرلحظه امکانش هست که ادمی ترک کنه این جهان رو
بهتره تکلیف رو با بقیه ادا کنی :)
دوس داشته باشی میفرستم برات
پاسخ:
درسته با وجود این که حرفتو قبول دارم ولی هیچوقت نتونستم انقدری که مرگ نزدیکه،  نزدیک بودنش رو حس کنم! نمی دونم چرا خیالم از این نظر راحته!
واقعن ایرادی نداره؟؟؟ بدم نمیاد بخونمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی