خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

بزبز قندی هستم

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ق.ظ

در کودکی یه خبطی کردم که فکر کنم تا عمر دارم دامنو گرفته.

توی یه جمعی از بزرگان، سر شام، بعد تعارفات پی در پی مبنی بر این که چرا مرغ نکشیدم، می خواستم بگم "من گیاه خوارم" اما حواسم نبود با افتخار گفتم "من علف خوارم"! جمله م به زیبایی تمام معادل این بود که "من بز هستم". نامردا خیلی خندیدن!

حالا تمام افتخاراتی که کسب کردم فراموش شده ولی مگه این جمله ی کذایی از ذهنشون پاک می شه!؟ توی هر جمعی باید یادی از لحظه ی منحوس ضایع شدن من بشه، باید! 


+باز خدا رحم کرد نگفتم من نشخوار کننده هستم! احتمالن به خاطر این بود  که با این کلمه آشنایی نداشتم! چقد باید خدا رو شکر کنم که کم نباشه!؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
یک دیو

نظرات  (۳)

بعضی خاطره ها ولی هیچوقت لوس نمیشنــ :))
پاسخ:
اوهوم :))
:))
فقط باید منتظر زمان بود شاید فراموش شه 
پاسخ:
امید به خدا :)
تنها راه فراموش شدنش اینه ک ی سوتی فجیع تر بدین ک اون سوتیه بشه شناسنامه جدیدتون! :))
مثل گرفتار شدن تو باتلاق میمونه.. پس ب همین افتخار قانع باشین! :))
پاسخ:
بله باید باهاش کنار بیام وگرنه تا ابد درگیر خواهم بود :) :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی