خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 28

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ق.ظ

مرا هم 

خواب 

می باید 

ولیکن 

خواب 

می ناید


مولانا 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
یک دیو

نظرات  (۸)

۲۳ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۳۷ فرید صیدانلو
وای که چ لذتی داره شب زنده داری
من که خیلی وقته برای این کار لعنتی که مجبورم هفت صبح برم یه شهر دیگه شبا قبل 2 میخوابم.
البته ی سریالی بود و توش میگفت "هیچ اتفاق خوبی بعد از 2 نیمه شب نمیوفته، وقتی ساعت 2 شد برو و بخواب"
پاسخ:
بله موافقم:)
ولی گاهی آدم از بس فکرش شلوغه نمی تونه بخوابه دیشب در چنین وضعیتی بودم 
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۹ فرید صیدانلو
فکر و خیال عالیه :) مگه نه؟
پاسخ:
مثه شکنجه می مونه :/
نمی دونم چرا گاهی آدم از این که خودش رو عذاب بده خوشش میاد! 
من که عاشق خوابم ولی بعضی وقتام دوست ندارم واقعاً بخوابم... مثلا زودتر از دو شب :|
پاسخ:
:)
سالهای خیلی دور تفریحم خوابیدن بود!
ینی جناب مولوی هم وبگردی میکرده ک تا دیروقت بیدار میمونده؟ و این شعرو در حال چک کردن پیج هاش گفته؟!
:))
پاسخ:
:))))
عیدتون مبارک.. :)
البته با تأخیر
پاسخ:
مرسی همچنین
۰۳ مهر ۹۵ ، ۰۹:۱۲ فرید صیدانلو
شاید اندکی مازوخیست باشیم :/
بزن تبر محکم بزن!!!
این جمله رو من به فکر و خیالم میگم
پاسخ:
بله شاید. 
چه قدر خوب که باز هم سرزدی به این جا.
۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۶ فرید صیدانلو
اینجا خیلی راحتم ، نمیدونم منظورم رو متوجه میشی یا نه
نظر دادن راحته و ارتباط خوبی با متن هات برقرار میکنم
مث اون داستان وصیت نامه و اینا 
ممنون واسه ساختن همچین جایی

پاسخ:
واقعن این طور فک می کنی؟؟ خدا رو شکر :)) 
اعتماد به نفس دادی کلی:)
خواهش می کنم ممنون از حضور و کامنت های شما :) 
راستش من همه ش امیدوارم دوباره پست بذاری یا حداقل یه وب دیگه بزنی،  بهت نگفتم قبلن که تحت فشار قرارت نرم :/ ولی الان ذوق زده شدم و از دستم در رفت:)
چند دیقه بعد اضافه شد: همین الان دیدم پشت گذاشتی:))) دارم میام بخونم
۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۷ فرید صیدانلو
دقیقا همین اعتماد به نفسی ک دادم و پس دادی، هزار برابر بیشتررر
اصولا پست زیاد میزارم
امیدوارم خوشت بیاد

پاسخ:
:)))
بله خوندمشون از یکی شون خیلی خوشم اومد!همون که کامنتم طولانی تره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی