خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

قسمت نمی شه بریم!

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ

شنبه تا سه شنبه که اصلن غیر ممکنه! 

چهارشنبه بعد از ظهر این کلاس داره، پنج شنبه بعد از ظهر اون.

جمعه هم روز خانواده س!!

بقیه ش هم که همه کلاس دارن. احتمالن تا تابستون سال آینده کسی رو نمی تونم ببینم. برای همین ممکنه اون قسمت از مغزم - اگر مغزی باشه! - که مربوط به روابط با دوستانه کپک بزنه.

البته ی البته برنامه ی نیم ساعت پیاده روی روزانه را دارم  همچنان. سعی می کنم استخر هم برم. ولی تنها! فک نکنم هیچ مقام سیاسی به اندازه ی دوستانم درگیر باشه.

کاملن متوجه شدید که حرفی نداشتم نه؟ البته حرف حرف میاره!  بلاخره از غرغر کردن شروع می کنم تا به جایی برسم. 

اوه! یه چیز عجیب! من گاهی نرگسان مستم تار می بینن گاهی نه! پیش چشم پزشک برم و این جمله رو بگم بهم نمی خنده!؟ آخه شما نمی دونید پزشک ها همیشه می خندن به من!

یه چیز عجیب تر! یه نفر نذر کرده من 10 روز اول محرم سیاه بپوشم که حاجتش برآورده شه! 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
یک دیو

نظرات  (۶)

۱۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۶ فرید صیدانلو
اول دیدم نظره این پست بازه یا نه
دیدم بازه با اشتیاق دوچندان خوندم
به نظرم سعی کن اونطوری که دوس داری زندگی کنی
ولی به کاراتم برسی
نه نه
حرفم رو گوش نکن مث من میشی :/ 
حرف بزن که خالی شی حداقل
پاسخ:
الان اومدم این پست رو حذف کنم ولی با خوندن نظرت پشیمون شدم!
باشه. من به حرف زدن که بیفتم دیگه متوقف نمی شم!
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۳ فرید صیدانلو
ببخشید باعث شدم چیزی که میخوام اتفاق نیوفته :(
این عادت پاک کردن رو منم دارم
#نوشتن_برای_نمردن
پاسخ:
وسواس دارم من! حالا انگار دارم چی می نویسم!
نه بابا این چه حرفیه
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۳ فرید صیدانلو
اشتباه نوشتاری داشتم
"چیزی که میخوای..."
پاسخ:
متوجه شدم 
۱۵ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۰ فرید صیدانلو
yon.ir/hipsta 
کار جدیدمه 
خواستی بشنو
حال و هوات عوض میشه
پاسخ:
خیلی ممنون 

من الان گوش دادم. چون چیز از موسیقی حالیم نیست فقط می تونم بگم خوب بود:)
دوستایی ک تاقچه بالا بذارن و هی بهونه بیارن.. همون بهتر ک تنهایی ب برنامه هاتون برسین!

در حال ضعیف شدنه احتمالا.. برید.. بخندن خو!

در جهت برآورده شدن حاجات دیگران از هیچ کوششی دریغ نفرمائین لطفا! :))
پاسخ:
واقعن سرشون شلوغه اما حاضر نیستن از اندک وقت استراحتشون بزنن! و این که همه با هم جمع بشیم و براش یه روز پیدا کنیم که همه بتونن بیان، کار سختیه! 
می رم به زودی
با این اوضاع به حاجات خودم برسم خودش شاهکاره!!
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۳ وقایع نگار
وا :|
یعنی چی نذر کرده سیاه بپوشی تا نذر خودش برآورده شه؟ O_O
پاسخ:
حالا مگه جرات دارم سیاه نپوشم!؟؟
پس فردا به حاجتش نرسه تقصیر منه لابد! میاد کلمو می کنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی