خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 37

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

از خروس خوان انقد در تقلا و جنب و جوش بوده اند که حالا ساعت 12 خاموشیست. گوشه و کنار سالن از رخت خواب پوشیده شده و هرکسی برای خودش جایی لمیده و دارد با بغل دستی اش صحبت می کند. تنها مسکوت جمع منم. تک و تنها کنجی نشسته ام و چهره ی دیوگونه و  دیووارم را توی گوشی فرو کرده ام. تصور کنید توی این تاریکی مطلق، زیر نور سفید گوشی چه منظره ی خوفناکی را ایجاد کرده ام.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
یک دیو

نظرات  (۴)

۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۸ یه آدم معمولی ..
زیاد هم خوفناک نیست.
پاسخ:
قیافه م در حالت عادی به اندازه ی کافی خوفناک هست، دیگه نباید انقد ظالم بشم :))
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۹ فرید صیدانلو
منظره ای اشناس
من :) دلم تنگ شده بود برای قلمت دیو جان مهربون
پاسخ:
اتفاقن منم اومده بودم سمت تو:)
خب بهشون بگین.. دیو ها رو دوست بدارند.. :)
البته لازمه‌ش اینه ک دیو ها هم اونا رو دوست بدارن!
پاسخ:
:))
من از دور دوستشون دارم! 
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۱:۱۱ فرید صیدانلو
:) (لبخند خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه و حس الانم فوق العاده بهتره)
پاسخ:
لبخند پت و پهن :)
خدا رو شکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی