خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

سرگردون گردون

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ

باید به طریقی و از یه جایی بفهمم که از زندگی چی می خوام. چرا زنده م اصلن؟ می تونم هزار و یک جواب پیدا کنم، همین الان، اما چیزی که از اون ته مه ها اومده باشی، چیزی که از صمیم قلبم بهش معتقد باشم وجود نداره. و متاسفانه نمی دونم چطور باید پیداش کنم. این خیلی بده که هیچ تصویری از آینده م ندارم. بی آرزو و بدون هیچ راه و روش مشخصی که نمی شه زندگی کرد و همینه که انقدر ناراضی هستم. چطور هدفمو پیدا کنم؟ کجا دنبالش بگردم؟ چطور از این شیوه ی منفعلانه ی زندگیم دست بکشم؟ نمی دونم، تنها چیزی که می دونم اینه که عمرم داره می گذره و من بی حس بی حسم.  روزگار که صبر و حوصله نمی کنه تا من خودمو پیدا کنم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
یک دیو

نظرات  (۴)

۰۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۶ سین مثه سپیده
من از دور فقط روزگارم را تماشا میکنم بی احساس
پاسخ:
:(
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۰ روزهـا ..
از نظر شما هدف جایی هست و باید دنبالش گشت..؟
یا اینکه هدف رو ایجاد کرد؟؟
پاسخ:
نمی دونم چطور بگم! آخه چه چیزی رو باید ایجادش کنم!؟ برای من چیزی وجود نداره. الان تصورم اینه که باید بگردم دنبال چیزی که بتونه هدفم باشه! احتمالن تصور اشتباهیه. هنگم :)
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۰ فرید صیدانلو
هعی :(:
پاسخ:
:(
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۲ روزهـا ..
چرا اشتباه؟! اتفاقا تصور درستیه به نظرم

علاقه های بچگی مون .. چیزایی ک دوستشون داشتیم و داریم ..آرزوهامون..
اینا میتونن هدفمون باشن برای رسیدن بهشون...

ب قول خودتون زندگی اون قدر فرصت نمیده بهمون ک بخوایم بخش زیادی شو صرف فکر کردن درباره گذشته و آینده کنیم....
پاسخ:
ممنون از حرفاتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی