خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 45

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ

همه عمرم نگرانی ای داشتم که خودم اوایل نمی دونستم وجود داره! بدین طریق که در ناخودآگاهم نگران بودم! و بعدها فهمیدم من به شدت از این که تایید اطرافیانم رو از دست بدم می ترسم! همیشه حواسم به سلایق و طرز فکر نزدیکانم بوده و تقریبن همیشه اولیتام به همون ها بر می گشت. روزگاری که مورد تایید بقیه بودم و خیلی هم محبوبشون بودم باورم نمی شه خودمم خیلی از اون شرایط احمقانه راضی بودم ! و الان که مثلن شیوه ی جدید در پیش گرفتم دارم از عذاب وجدان می میرم، که چه قدر من آدم بد و خودخواهیم چه قدر باعث آزارم! من مظلوم!! نمی دونم شاید یه نوع تیپ شخصیتی باشه (که هیچی ازشون نمی  دونم ) ولی به صورت اغراق آمیز و مخرب!  نیازمند مشاوره با  کسی هستم که منو از قبل نشناسه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
یک دیو

نظرات  (۴)

:))
همه ادما تا حدود زیادی این نیازو دارن!
پاسخ:
موافقم تا یه حدیش معقوله
:))
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۴۱ فرید صیدانلو
هرچی که هستی باش
فقط به زور خودتو تغییر نده
با تلخیصش میشه
خواهی نشوی همرنگ،رسوای جماعت شو
پاسخ:
از این که هستم ناراضی ام نمی دونم شاید هم دارم زیادی به خودم گیر می دم! اما احساس می کنم این مشکل یه ویژگی شخصیتی نیست یه ایراده! !

تجربه کردم این حالاتو... یه دو راهی ب ظاهر خنده دار، اما خود خورنده...
شاید راهش ب جای برگشتن به رویه گذشته.. سرکوب کردن اون عذاب وجدانه باشه.. ب طرق مختلف...
پاسخ:
به نظر منم راهش همینه ممنون 
منم تقزیبا دارم مچین شرایطی رو تچربه میکنم
از قبل خیلی نمیشناسمت اگه بخای!
پاسخ:
همدرد جانم!
ایشالا برنامه دورهمی جور می شه و با هم آشنا می شیم:) نمی دونم کس دیگه ای اعلام آمادگی کرد ایا؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی