خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

گوشداری که نمی شنوه!

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ق.ظ

همیشه از شب لذت می بردم مخصوصن نیمه شب ها!  بیدار می موندم و به صداهای بیرون گوش می دادم. اما دیدی بعضی شب ها خیلی خیلی ساکته؟؟ مطلقن هیچ صدایی شنیده نمی شه؟! دیشب یه همچین شبی بود با یه سکوت مزخرف انگار که اعصاب گوشم از کار افتاده باشه! فکر کردم کسی هستم که هیچ وقت نشنیده، دیدم چقد همه چی گنگه. بعدش به کسی فکر کردم که از یه زمان به بعد نشنیده، خوفناک بود و خسته کننده و غم انگیز.

امشب اما بارون میاد. خودکار توی دستمه و چیزی نمی نویسم و به جاش به کسی فکر می کنم که همیشه می شنیده، می دیده و بیش تر از شنیدن و دیدن حرف می زده. کسی که گوش هاش سرجاشه، سالم و درست و مثه یه مرده، پرده ی صماخش از صداها می لرزه اما خبری از شنیدن نیست! هیچ صدایی نمی شنوه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
یک دیو

نظرات  (۴)

۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۵۶ فرید صیدانلو
شب تا صبح :)))
پاسخ:
:))) نمی دونم که ایا به همون چیزی فک کردم که تو فک کردی!!
سکوت مطلق تو شب؟ مگه داریم؟؟
پاسخ:
اوهوم منظورم زمانیه که هیچ صدایی از بیرون نمیاد!  نه صدای باد نه ماشین نه جیرجیرک!! انگار اون بیرون همه چی ساکنه! 
چ خوب نوشتی! 
پاسخ:
واقعن؟؟ ممنون :)
وقتی سکوت مطلق میشه.. تازه صدای درون شروع میکنه به نواختن ضرب آهنگ های خوب و ناخوبش..
پاسخ:
درسته 
البته در لحظات دیگه هم صداش میاد ولی توی سکوت بیش تر!
البته من وقتی محیط ساکت می شه  اول اول صدای درونم هم ساکت می شه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی