خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

گاهی به کتاب هایت نگاه کن

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ب.ظ

از طرف روزمرگی دعوت شدم به این بازی، ممنونم 

چند سال پیش کتاب چمدان از بزرگ علوی رو هدیه گرفتم.دوستم صفحه ی اولش برام یادداشت گذاشته بود. اما من که نمی تونم عکسش رو بذارم بخاطر این که الان کتابم در دسترس نیست:)) منم خیلی ذوق کردم کتابم در دسترس نیست و مجبور نیستم اون همه کار انجام بدم :)))

ولی یادمه یه قسمت از یادداشتش، تکه ای از شعر سهراب بود:

...عبور باید کرد
و هم نورد افق های دور باید شد
و گاه در رگ یک حرف خیمه باید زد
عبور باید کرد
و گاه از سر یک شاخه توت باید خورد...


+انتخاب شعر دوستم رو خیلی دوست داشتم :)

+فکر کنم فلسفه ی بازی رو  رعایت نکردم؛ این که گاهی به کتاب هات نگاه کن!  من نگاه نکردم، به خاطر آوردم :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
یک دیو

نظرات  (۲)

ممنون ک شرکت کردین...

شما هم رعایت نکردین قاعده بازی رو! :))
حالا خوبه این شعر زیبا رو یادتون مونده بود!! :)
پاسخ:
خواهش می کنم 
حس خوبی داشت رعایت کردن:))
معمولن همچین چیزی یادم نمی مونه ولی چون خوشم اومد یادم موند :) 
۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۲ هیزل گریس
چقدر شعرش خوبه!!!!
پاسخ:
خیییلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی