خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

یکی از استرس های زندگیم!

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ق.ظ

هر با که دل کسی رو شکستم، تمام شب رو با استرس گذروندم که نکنه امشب برای اون شخص یا خودم شب آخر باشه و فردا دیگه فرصت جبران نداشته باشم.

می دونم یه شب، آخر، از شدت استرس وحشتناکم، سکته رو می زنم!

یه غرور ( شاید چیز دیگه ) احمقانه نسبت به اعضای خونواده ام دارم که باعث می شه روم نشه عذرخواهی کنم و بعدن سعی کنم یه جور دیگه  و غیر مستقیم جبران کنم که به نظر خودم بی فایده اس.  و اون حس متنفرم!

البته منصفانه بگم الان پیشرفت کردم و فکر کنم دفعه ی بعد که باز اخلاق قشنگم رو بروز دادم بتونم ازشون مثل آدمیزاد عذرخواهی کنم! 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
یک دیو

نظرات  (۳)

۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۳:۱۹ تنهایی زیباست
شایدم غرور نیست. نمیدونم چیه. ولی حس بدیه
شاید بخاطر اینه که نمیدونم عکس العمل طرف مقابل در آینده چیه. به روت میاره؟ نمیاره؟
ولی من یبار دل داداشمو شکوندم. با این که از بدترین کار هایی بود که کردم، ولی همون شب معذرتشو خواستم. خوب هم شد..  حداقل دردش برای همون شب بود
پاسخ:
بله شاید. نمی دونم اسم مزخرفش چیه هر چی هست خیلی بده!
نمی دونم ولی من همه اش می خوام عذر خواهی کنم ولی روم نمیشه.  البته گاهی پیام می دم این جوری برام راحت تره.
خیلی خوبه این جوری.  برادرت متوجه شده ناراحت شدنش برات مهمه و این جوری نبوده که به روی خودت نیاری.  همین باعث میشه دلخوریش کمرنگ شه یا ازبین بره.
ممنون :)
۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۷:۴۲ فرید صیدانلو
عذر خواهی یه مرحله اس
مهم ترین قسمتش جبران کردنه
پاسخ:
بله یه مرحله ی مهم! فقط جبران هم کافی نیست.
خود عذرخواهی خیلی مفیده برای رفع دلخوری! حتا یه جور احترام گذاشتنه. 
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۹ هیزل گریس
منم همینطوریم!
نمیتونم عذرخواهی کنم!!!!
پاسخ:
رو اعصابه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی