خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 60

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ

هیچ وقت متوجه نشدم تو این شرایط باید چی کار کنم. مثه همیشه عقب بکشم یا اهمیت ندم؟ قرار گذاشته بودم این دفعه اهمیت ندم ولی باز وقت عمل رسید نتونستم، مثل هر بار نتونستم! ولی می دونی کجاش درده؟؟ فکر این که، کوتاه اومدن ها ارزش هدر رفتن عمرمو نداره! ارزش نداره و آدم دیگه ای ازم ساخته!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۷
یک دیو

نظرات  (۴)

۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۲ فرید صیدانلو
:)
پاسخ:
:)
۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۵ مهندس رضا عباسی
اهمیت نده
پاسخ:
نتونستم ندم.  الانم دیگه وقتش گذشت!
چرا پست ها کامنتدونی هاشون بسته ست؟!
حوصلۀ کامنت ندارین؟! :))
پاسخ:
شما هنوز میاین این جا ؟؟ فکر می کردم دیگه کسی این جا رو یادش نیست!  چه خوب :))
نه راستش گاهی احساس می کنم باید کامنت ها رو ببندم! بعضی از پست هام فقط واسه این که دلمو خالی کنم! هیچ حرف قابل توجهی توش نیست حتا ارزش این که پست باشه رو نداره اما منم جای دیگه ای نمی تونم بگمشون. 
تو بیان.. کلا 10 تا دوست رو دنبال میکنم..
ولی دنبالشون میکنم واقعا! تا جایی که ممکنه بخورن زمین! :))

اتفاقا جای خوبی رو انتخاب کردین :-)
پاسخ:
خوش حال شدم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی