خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 63

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ق.ظ

حالا فکر می کنم خیلی هم تحملم بالاست! چند دیقه پیش پتانسیل سکته زدن رو داشتم!  مگه بیشتر از این حجم رو هم میشه تحمل کرد؟! پس چه دردی داشته کسی که از غصه دق کرده!

بعد از مدت ها دوباره داشتم فکر می کردم چقدر از دنیا متنفرم!  چقدر از خودم بیزارم! چقد دلم می خواست به طریقی از خودم دور شم! چقدر احساس می کنم تنهام! یه تنهایی که خودم بانیش ام و چقدر هم دردش بیش تره! 

کاش اون حس بد رو بهم منتقل نمی کردید. کاش یه جا واسه من کنار می ذاشتید چطور فکر نکردید یه روز منم احتیاج داشته باشم به حرف زدن. چطوری تونستید این همه سخت و  بی گذشت باشید!؟ 

چه روزهای ترسناکی!  چه قدر نگران این روزهام! 

به چیزی هایی فک می کنم که حتا نمی تونم این جا بگم! کسی باورش نمی شه تو این اوضاع نگران چه چیزهایی هستم !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۰
یک دیو