خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

سرگیجه های دیو

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

کجا رفتی؟ 

تو مسئولی! 

تو... که مرا عاشق خودت کردی!

و حالا خیالت راحت می شود اگر بگویم، دارم دوباره می میرم؟!

من دارم می میرم. دارم کور می شوم بس که چهره های ناآشنا را به دنبال تو کاویدم.

نمی بینی بر گوش هایم سمعک گذاشته ام؟ کورمال کورمال پی تپش های محکم قلبت می گردم و می گردم. ای وای از سرگیجه های من!

گمان می کنم لال شده ام... از وقتی تو رفته ای، این زبان، همزبان هیچ کس نمی شود. بزرگ شده اند عقده های گلویم!

بی انصاف تو مسئولی. تو که مرا اهلی کرده ای!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
یک دیو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی