خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

تق تق... آمده ام سراغ تو خدا جان!

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ

مساله سقوط روح من است.

کمی انرژی مثبت

کمی امید 

کمی اعتقاد 

کمی انگیزه 

در این وانفسا که تنهایی نفسم را بریده است و کسی را ندارم که پهلویش دل سبک کنم، آمده ام سراغ تو خداجان

دیدی که چه بر من گذشت...

حتا تا نفی تو پیش رفتم!

حالا که من آمده ام،

حالا که من در اوج ناامیدی و بی پناهی با کوله باری از غصه ها و خاطرات تلخ ناکامی ها آمده ام،

مرا می پذیری؟

ناامیدی بد دردی است خدا... نصیب گرگ بیابان هم نشود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
یک دیو

نظرات  (۳)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۵ وقایع نگار
ناامیدیم ام الامراض روانی ِ... دقیقا از همین ناامیدی خیلی چیزا زاییده میشه :)
پاسخ:
درسته. آدم ناامید انگار مرده!
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۶ فرید صیدانلو
ادم بدون غذا چند هفته میتونه زنده بمونه
بدون اب چند روز
بدون هوا چند دقیقه
ولی بدون امید لحظه ای نمیتونه زنده بمونه
"بهرام رادان - بارکد"
پاسخ:
اصلن بدون امید مرده س دیگه. 
اوه اوه داری پست هایی که خاطره شدن رو می خونی!
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۴ فرید صیدانلو
اره خاطره بازی رو دوست دارم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی