خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

آخرین فرصت

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ

این چند روز فرصت اندک اما خوبی ست برای این که خودم را خوب خوب اثبات کنم..  اول از همه به خودم و بعد هم به تو.

این است که احساس می کنم دیو درونم با امید به این مهلت کم جبران، جان گرفته، ورجه وورجه کنان نعره هایی از شادی سر داده و تا پوست تنم را پاره نکند دست بر نمی دارد! شکر خدا با وجود استرس وحشتناک و شرایط وحشتناک و وقت وحشتناک کمم امیدوارم و امید داشتن حتا از ضایع کردن تو هم حیاتی تر است!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
یک دیو

نظرات  (۳)

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۲۹ سروش شهباز نسب
سلام
این دیو درون شامل خیلی چیزا میشه
مثلا بد بینی
به منم سر بزن
پاسخ:
دیو من مظلوم تر از این حرفاس:)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۳۴ روزمرگی ...
امید داشتن حتی از ضایع کردن تو هم حیاتی تر است؟؟!
هوووم؟! :))
پاسخ:
کمی خباثت که ایرادی نداره نه؟؟ :)))
آخریـن فرصت ها خیلی وقتـا بهتـرین فرصتها هستند ... با احتیـاط ازشـون استفاده کنیــد :))






+ من مشکلم این دوره یا اون دوره نیست ! مشکل قضاوت نا ب جا از آدمای این دوره ست !!!
+ مرســی :)

پاسخ:
چشم ممنون دوست عزیز :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی