خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

با اینا تابستونو سر بُکنُید

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ

فیلم:

Forrest Gump - Robert Zemeckis

Shutter Island - Martin Scorsese

Up - Pete Docter



کتاب:

مادام بواری - گوستاو فلوبر 

دیوار (مجموعه داستان) - ژان پل سارتر

مسخ - فرانتس کافکا

اگر قره قاچ نبود - محمد بهمن بیگی

بعد از زلزله (مجموعه داستان )- هاروکی موراکامی

کشتن مرغ مقلد - هارپر لی



موسیقی:

If you go away - Dusty Springfield

    Imaginary - Evanescence 

 Bring me to life - Evanescence

broken - seether feat Amy lee

 Cry - Rihanna

 ↓ Hello - Lionel Richie


بازی:

GTA


+  ممنونم از نویسنده ی بلاگ inside monster که این بازی رو شروع کردن و ممنونم از روزمرگی که منو دعوت کردن و خوشحال.

+ موسیقی اول پیشنهادی رو خواننده های دیگه هم اجرا کردن. من اما خودم این یکی رو بیش تر دوست داشتم.

+ سعی کردم انتخاب هام زیاد نشه و مواردی که به سرعت به ذهنم رسید و مناسب بودن رو نوشتم.

اعتراف می کنم خیلی وقته که فیلم ندیدم ( کلن خیلی کم دیدم! ) و آهنگ گوش ندادم و باری نکردم و...! خیلی وقته! پس پیشنهادام بیش تر مربوط به خیلی سال پیش هستن ( اگر بعضی ها نوجوونانه هستن زیاد تعجب نکنید! ). سعی کردم مواردی رو که توی بلاگ های دوستان اومده بودن -تا جایی که من دیدم و یادم مونده- این جا تکرار نکنم. 

+++ دوستانم، وقایع نگار عزیز و آقای فرید صیدانلو و دیو مهربون رو به این بازی دعوت می کنم.+++ 

+ پر حرفی منو ببخشایید!  حتا اگه یه خواننده داشته باشم جوگیر می شم و کلی پرحرفی می کنم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹
یک دیو

نظرات  (۷)

پس مسخ رو بخونم باید..

ممنون بابت لینک آهنگا :)

+
خواهش میکنم.. ممنونم ک شرکت کردین :)

+
مشکلی نداشت ک پیشنهاداتتون با وبلاگای دیگه یکی بودن.. اتفاقا تاکیدی روی اون مورد بود! :)

+
پرحرفیتونم میبخشاییم!
پاسخ:
خواهش می کنم 
:)
ای وای! مگه تکراری داشت ؟ :/   خداییش من پست های بقیه رو ندیده بودم اصلن! فقط سه چهارتا بلاگ!
بسیار لطف کردید 
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۱ وقایع نگار
مرسی از دعوتت دوست عزیزم. به زودی شرکت میکنم. 3>
:*
پاسخ:
خواهش می کنم بانو :)  ♡
:*
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۹ دیو مهربون
ممنون از دعوتتون...شرکت کردم؛)
پاسخ:
خواهش می کنم :)
ممنونم ازپیشنهاداتون :)
پاسخ:
خواهش می کنم :)
نه تکراری نداشت.. ینی منم خیلی از  وبلاگای دیگه رو ندیدم.. :)
پاسخ:
آها درسته :)
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۳ فرید صیدانلو
تاخیرم رو ببخش..
در حال اماده سازیه رفیق
پاسخ:
خواهش می کنم 
خیلی هم خوب
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۲ فرید صیدانلو
hello خیلی خوبه
پاسخ:
بله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی