خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

بلال درمانی

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ب.ظ

دلم ذرت سوخته می خواست!

ولی ما قرارهایی داشتیم، که یا با هم باشیم یا هرگز!

می دونی!؟ پای تموم قول و قرارا موندم ولی این یکی... .طعمش عالی بود، حتا با وجود جای خالیت! آخه به قول خودت طعم بچگی می داد.

بیا کمی منصف باشیم. آدم عاقل معده ش رو به خاطرات پوسیده می فروشه!؟



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹
یک دیو

نظرات  (۸)

بسی لایک
پاسخ:
:)
نمیفروشه گویا!:))

اما...
مگه خاطره هم پوسیده میشه؟ کهنه شاید.. اما پوسیده نه!
پاسخ:
:))
بله می پوسه، پودر می شه، ترش می شه، کپک هم می زنه، فاسد هم می شه، حتا می تونه بعد از سال ها تبدیل به نفت بشه

۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۵۶ فرید صیدانلو
بوی خاطرات بچگیو میدع
شیرین، دودی، نه؟!
پاسخ:
یادش بخیر :)
ولی واضح ترین خاطره م وقتی بود که سعی می کردم دندون هامو از تیکه هاش خلاص کنم :))
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۲ فرید صیدانلو
عاشق دست پخت مادرمم اگرم سرد باشه مشکلی نیست
در عوض یه ادویه ای میزنه که بکره
تو هیچ رستورانی نیست و اسمش عشقه :)
ببخشید بی ربط بود :/ حسم بود باید مینوشتمش
پاسخ:
وای آره 
من نمی دونم چطوریه که همه ی مامان غذاهاشون با وجود متفاوت بودن دستپختشون، خوشمزه س!  شاید به قول شما همون ادویه هس :)
خواهش می کنم. راحت باش.
من خودم متخصص زدن حرفهای بی ربطم :/ خلاصه درک می کنم خودتو خالی کن :))
حرفتون درسته.. اما باز رو حرفم هستم
خاطره یا بهتر بگم خاطرات.. پوسیدن نمیشن!
روشون زیاده انگار ! :)
پاسخ:
شاید بعضی هاشون پوسیده بشه :))

منم دلم ذرت خواست :دی
جدا قلمتون عالیه ... جمله آخرتون خیلی خووووووووووووووووووووووب بود :دی
پاسخ:
ای بابا :( اصلن راضی به آب افتادن دهنتون نبودم!
تشکر:)
شمام شکمویی ها:)
این پیام حامل معنای خاصی نیست..
همینجوری گذاشتمش .. تا ببینم جوابش رو با چه رنگی میدین؟؟
:))
پاسخ:
در لایه های زیرین سطورت من تونستم معانی خاصی بیایم
مثلن این که به این لحظات شادت که رنگارنگن دل نبند! یه روزی رنگ کم میاری! اینو مطمئنم کائنات همیشه وقتی دور هم جمع می شن پشت سر من می گن:)) :/
مدیونم اگر خودم  فهمیده باشم چی گفتم :/
:))

عمرا چنین معنایی رو داشته باشه سطورم! :)
دل بستن کلا خوب نیست.. اما روزی ک آدم کم بیاره.. همین لحظات شاد ک رنگارنگن.. هر چند ک کوچیک موچیکن.. اما میتونن کورسوی امیدو به آدم نشون بدن!

خودتونو نمیدونم.. اما فهمیدم!
روزمرگی باهوش!:))
البته ممکنه اشتباه فهمیده باشم! :/ :))
پاسخ:
نه دیگه درست متوجه شدید.  ما به هوش شما ایمان داریم:)
آره موافقم، فک کنم همین چیزهای کوچولو هستن که به آدم خوشبختی می دن. 
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی