خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 27

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۷ ق.ظ

کسی که 

مقبول اهل عالم 

نیست 

آسوده زیست 


خاقانی (تحریف شده!)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
یک دیو

نظرات  (۵)

۲۳ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۱۴ دانلود استیکر تلگرام
ممنون خوب بود 
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
:)
کی گفته ؟
پاسخ:
یه خرده رنگش کمرنگه.  از خاقانیه یکمی تغییرش دادم.
خدا رو شکر خاقانی نیست الان.. وگرنه ازتون شکایت میکرد:/
پاسخ:
شانس آوردم :))
یعنی می گید حذفش کنم؟
نهه.. ب خاطر نفس تحریف شکایت میکرد..
وگرنه دلشم بخواد تحریف ب این زیبایی!:)
پاسخ:
من نمی دونم این چه عادت زشتیه که دارم! همیشه وقتی صحبت می کنم شعرها و جملات معروفو هر طور دلم می خواد تحریف می کنم :|
 :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی