خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 34

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

همه ی آدم ها اصرار دارن با رفتار و گفتارشون احساس گناهکار بودن بهم بدن. برای آدمی مثه من نتایج وحشتناکی داره!  انقد اعتماد به نفسم پایینه که خیلی راحت این حسو می پذیرم و واقعن فک می کنم گناه کارم. من از این افرادی هستم که همه رو قبول دارن به جز خودشون. نمی دونی چه قد اذیت کننده س. گاهی اوج نفرتم از خودم به بی نهایت می رسه.

البته ی البته جا داره بگم که دارم روی خودم کار می کنم و یه خرده بهتر از قبل شدم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۶
یک دیو

نظرات  (۵)

هر روز بهتر از دیروز بشه ایشالا...
:)
پاسخ:
ممنونم
۱۶ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۳ فرید صیدانلو
هروقت خودت بخوای میتونی عوض شی
هنوز خودت نخواستی ک نتونستی
بخوا و بتون
پاسخ:
نمی دونم 
منم از اینجور ادمام...
دوستا میتونن بهت کمک کنن در این راه..
باید یه کسی باشه ک سفت پشتت باشه...
و باید ادم اعتناد بنفس داشته باشه  ک من ندارم:(
پاسخ:
به امید خدا همه هدایت می شیم
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۸:۲۴ وقایع نگار
منم :|
تاثیرپذیریم زیاده! 
پاسخ:
 دیدی چه ناجوره؟!
۱۹ مهر ۹۵ ، ۰۲:۱۳ یه ادم معمولی..
به قول حضرت نیچه اراده انسان افریینده است.

پاسخ:
درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی