خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

نوشدارو

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۸ ق.ظ

آرزویی که آن وقت ها دیوانه وار خواستارش بودم حالا برآورده می شود. حالا که نه هیچ اثری از آدم سابق در من هست و نه می دانم آرزو دیگر چیست!

اگر روزگار کمی مهربانی می کرد و تمام این وقایع چند سالی زودتر دست به دست هم می دادند یا اگر من این همه زیر و رو نشده بودم، چه خوشبخت بودم الان.


با این اوصاف بهتر است قدردان همین حالا هم باشم چرا که این روند، آینده ی دلپذیری را نشان نمی دهد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۲
یک دیو

نظرات  (۵)

۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۰:۲۹ فرید صیدانلو
گذر زمان رویا ها و خواسته هامون رو عوض میکنه
مث. همین که درد امروز چند سال دیگه واسمون مهم نیس و فقط. میشه ازش گذشت
مثلا من بچه بودم دلم پلی استیشن میخواست و نشد بگیرم. ولی الان اصلا نمیخوامش
الان دلم موبایل خوب میخواد. نمیتونم بگیرم یقینا سال های بعد خواسته هام عوض میشه. ( همشون مثال بود) 
"بنشین و مخور غم جهان گذران / برخیز کمی به شادمانی گذران"
پاسخ:
حس نرسیدن بهشون تا ابد می مونه، حداقل واسه من این طوره 
چشم، می خوای اصن پایکوبی کنم؟!
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۰:۳۰ فرید صیدانلو
و نوشدارو بعد از مرگ سهراب بی فایدس

پاسخ:
حسرت!
آرزوهای الانمون چی هستن ؟
دعا کنیم لااقل اونا زودتر از اونی ک تاریخشون بگذره برآورده بشن...
پاسخ:
ایشالا
۲۴ مهر ۹۵ ، ۰۱:۱۲ فرید صیدانلو
احساس میکنم با حرفم رنجوندمت یا عصبیت کردم
نمیدونم
شاید ناخواسته حرفی زدم که درست نبود
عذرمیخوام رفیق

پاسخ:
کی؟؟ کجا؟؟ چی گفتی مگه؟؟
من رنجونیده نشدم!
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۰ فرید صیدانلو
احساس کردم
همین!
پاسخ:
نه واقعن این طور نیست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی