خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

نمی دونی بدون

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

اگر روزی برای خودم خانه ای داشتم حتمن روی نورپردازیش حسابی مانور می دهم! می دانستید آدم ها در تاریکی مهربان ترند؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
یک دیو

نظرات  (۳)

۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۱:۱۹ فرید صیدانلو
من عاشق تاریکی ام
زمستون فصل منه
شیشه های خونه هارو بخار میگیره
مردم میرن خونه یه قهوه داغ میخورن
من میرسم خونه پنجره هارو باز میکنم
من یکی ام شبیه همه این ادما
ولی اونی که همیشه خالیه دستمنه
+تاریکی بدی هارو نشوننمیده، صلح موندگار تره
پاسخ:
چه قشنگه:) این یه اهنگه؟ چیه؟
چنان صلحی برقرار بود که باورم نمی شد اینا همون ادمای سر شبن! 
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۵ فرید صیدانلو
روزه تولدم - بامداد
http://23rap3da.com/forum/متن-آهنگ/21870-``فول-آرشیو-بامداد``.html
فیلتره ها
شاید از رپ خوشت اومد با این
پاسخ:
مرسی :)
عه جدا مهربون ترن؟
چ حالب
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی