خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

دورهمی همدان

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ب.ظ

آن دست از عزیزانی که تمایل دارند دورهمی همدان رو بیان، بفرمایند این جا و اعلام آمادگی کنن. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
یک دیو

نظرات  (۳)

دمت گرم ایول
من هستم
پاسخ:
:))
کیف میکنید با این همه برف هاا..[حسود]
:)

خوش بگذره... :)
پاسخ:
بله بله :)
امسال خیلی زیاد هم نبارید
ممنونم:)
میگما من دوست دارم بیام. (:
اگه شد میام ی گوشه میشینم نگا میکنم اصن :دی
میخای تلگی جایی بحرفیم؟(من ۸کلاس دارم الان میخابم (؛ خاستی بگو فردا بت پیام میدم)
پاسخ:
منم دوست دارم بیای:)
منم می خوام همین کارو بکنم :)
آره موافقم
شبت بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی