خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

مساحت زیست

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶ ق.ظ

ممنون از روزمرگی که منو دعوت کردن. این لینک پستیه که من توش دعوت شدم! 

خب مساحت زیست رو جاهایی که زیست می کنم در نظر گرفتم و چیزهایی که برای زیست کردنم واجبن یا این که خودم فرض می کنم واجبن. عکس هم نذاشتم تازه!! 

مساحت زیستم: تنهایی! خیالم. اتاق. نت! بالشتم! اهنگ ها. کتاب ها. فیلم ها.  نصف شب و  قلب اندک آدم هایی که ظاهرن خیلی دوستم دارن و شاید خیلی چیزها که یادم نمیاد. 

انگار بیش تر اشیا رو نام می برن. من آدم شی دوستی نیستم یعنی وابستگی کمی به اشیا دارم همین بالشم اگه نباشه به سادگی می خوابم اما ای... بدم نمیاد ازش! و این که زمان زیادی رو باهاش می گذرونم!

+ اگه بخوان به کسی که این بازی رو به بدترین شکل اجرا کرد رای بدن، گمونم بیش ترین رای رو بیارم :/

+ای کسی که این پست رو خوندی، بله بله خود تو، دعوتی به این چالش:) درصورتی که مایل هستی. 

+خوبه یه پست گذاشتم! خدا خیر بده بانیشو . این جا متروکه نمی شه!

+به شدت در مقابل زدن گزینه ی "ذخیره و انتشار" مقاومت می کنم! حالا که اومدم دلم خواست حرف بزنم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
یک دیو

نظرات  (۳)

۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۷ هیزل گریس
به به نیو قالب!
#مساحت_زیست_جذاب
پاسخ:
 :)
:))
 سلـام :)
ممنون از قبول دعوت...

قلب آدما... چ جای زیست خوبی ^_^

+ مطمئنا! :))
خیلیم خوب بود..
+ شرکت کردم قبلا !
+ یکی از دلایل دعوتتون.. همین دوباره پست گذاشتنه بود! :)
+ مقاومت عالی.. شکننده!



+
قالب جدیدم مبارک... :)
پاسخ:
سلام من ممنونم از دعوتتون :)
بله جای گرم و نرمیه! !
اعتراف می کنم توی دلم غر زدم وقتی دیدم منو دعوت کردید !! ولی خوب بود بعد از این که پست گذاشتم دلم می خواست باز بنویسم !
ممنون :)

فحش نداده باشین.. حالا غر زدن عیبی نداره! :))
پاسخ:
نه خداییش فقط غر بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی