خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 100

جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۱ ب.ظ

دلم می خواد باهام حرف بزنی.

چطوری پیدات کنم؟

جایی که خودم راهم رو کج کردم؟ 

آخ اگه بدونی چقدر ناراحتم! 

بدنم! این بدنم چقدر ناآشناست! 

چی می شه یهو به دلت بیفته من این جا منتظرم فقط یه بار دیگه باهام حرف بزنی!؟ 

چجوری پیدات کنم؟ 

ولی اگه ببینی من رو، چی فکر می کنی؟ 

بدون تو خیلی سخت بود. انرژیم تموم شد. خیلی تنها بودم. 

بیا و با من حرف بزن! من گوش می دم. من تا آخر دنیا گوش می دم. 

موهات رو رنگ کردی؟ چشم هات هنوز هم مهربونن؟ قدت بلندتر شده؟ صدات... آخ صدات! دلم تنگ شده برای صدات. باز هم تکیه بدی به میزت و فقط نگاهم کنی. می کنی؟ نگاهم می کنی؟ چطور نارفیق ها رو نگاه می کنن!؟

همه ی امروز داره به یادت می گذره. کجای این دنیایی؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۲
یک دیو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی