خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

خواب سرگردانی

دیوها را دوست بدارید!

ب ع 19

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ق.ظ

نمی خوام این جا باشم :(

جام این جا نیست واقعن

خیلی اذیت و ناراحتم ولی چه کنم که ظاهرن رضایت دیگران مهم تر از منه!

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۵/۱۶
یک دیو

نظرات  (۳)

چی شده مگه؟  
چرا اینقدر منفی؟! 
پاسخ:
دلم می خواد برم جایی که می خوام ولی شرایطش نیست متاسفانه 
فک کنم این جا رو تبدیل به "ناله بلاگ" کردم :/
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۴ دیو مهربون
دیواااا میتونن...قوی باشید...:)غصشم نخورید...:)(البته من که نمیدونم چی شده)
پاسخ:
 دوست مهربون :)
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۱ فرید صیدانلو
برای شادی باید خودت یه طرف باشی فهمت یه طرف "فرشاد"
پاسخ:
می خوای بگی اگه طرف فهم باشم شادی وجود نخواهد داشت؟ درست متوجه شدم؟
اون فرشاده چی می گه؟!:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی